Jump to content

Recommended Posts

Posted

Star Trek Online

MMORPG.com har en exklusiv intervju med Daron Stinnett, producent av ST Online. I den framgår bland annat att man koncentrerat sig på Starfleet och därför endast kommer kunna spela federationens raser, som människor, Vulcan, Klingon, mm. Åtminstone till första versionen. Man beräknar ha öppen betatest vid sommaren 2007.

Till intervjun finns även några skärmdumpar av den beräknade grafiken och designen av skeppinteriörer samt de nya uniformerna. STO beräknas släppas i början av 2008.

Länkar

Intervjun

Fler skärdumpar

Star Trek: Legacy

xboxic.com finns tre skärmdumpar av det nya spelet. De ska även fått tag i en lista över spelsläppsdatum där det står att ST: Legacy ska släppas 2 oktober i år.

Länkar

Skärmdumpar

Datumlistan

[ Till originalnyheten ]

×
×
  • Create New...