Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vi har fått tag på ytterligare tre skärmbilder från Star Trek Online. De första, som mer verkar vara fråga om första sketcher, finns här och här. Den sista innehåller en bild på en warpkärna (troligen i en forskningsanläggning av något slag), och den hittar ni här. Alla skärmbilder och mer information om spelet hittar ni självfallet i vår spelavdelning.

Sedan har "Ask Cryptic" från igår svarat på frågor "blir det joystick-kontroll", "finns det icke-humanoider med" och frågor om den falaktiska ekonomin i början av 2400-talet. Läs mer här.

[ Till originalnyheten ]

×
×
  • Create New...