Nyhet Posted April 28, 2009 Report Posted April 28, 2009 Spock är med på den tredje och sista tidningen i utgivningen av Star Trek: The Wrath of Khan i serieformat. Ett maffigt avslut på en maffig film, även om jag personligen föredrar David Messinas tecknarstil framför denna mer råare och suddigare stil. Källa [ Till originalnyheten ]
Recommended Posts