Nyhet Posted June 26, 2009 Report Posted June 26, 2009 TV-serien Leverage, som egentligen är en utökad och amerikansk version av TV-serien Svindlarna, får i sin andra säsong ett återkommande besök av Jeri Ryan (Seven of Nine i Star Trek: Voyager). Hon kommer att spela Tara, en uppkäftig bedragerska som blir indragen i Leverage-teamet. Det här blir hennes första återkommande roll sedan Shark. Leverage handlar om en grupp av tjuvar som lurar rika personer av tvivelaktig karaktär på deras förmögenheter. Den har haft en lyckad säsong på 13 avsnitt och den andra säsongen börjar visas i USA i juli. Den första säsongen visades på TV-kanalen Viasat Nature Crime. Källa [ Till originalnyheten ]
Aliline Posted June 28, 2009 Report Posted June 28, 2009 Jättebra serie, hoppas den kommer visas på tv3/tv6 också/eller istället för Viasat nature/crime i fortsättningen. Så att fler kan se serien.
Recommended Posts