Nyhet Posted July 8, 2009 Report Posted July 8, 2009 Star Trek slutas att visas i Göteborg torsdagen den nionde juli. Sista och enda föreställningen är klockan 15.00 på Biopalatset. I Stockholm fortsätter filmen att visas åtminstone till och med den 16 juli. Filmen visas flera gånger per dag på Heron och Sergel. I övriga landet har filmen försvunnit från biograferna under juni och början av juli. Källa [ Till originalnyheten ]
Recommended Posts