Nyhet Posted August 30, 2009 Report Posted August 30, 2009 (edited) Star Trek är den film som var mest välförtjänt att ligga etta på biotoppen under sin öppningshelg i USA. Det tyckte filmsajten Internet movie databases (IMBD) medlemmar i en omröstning som hölls igår. Star Trek fick totalt 17,3 procent av rösterna. På andra plats kom Inglourious basterds med 16,2 procent och på bronsplats Pixars Up med 10,5 procent. 15 335 stycken medlemmar deltog i omröstningen. Källa [ Till originalnyheten ] Edited August 30, 2009 by Nyhet
Recommended Posts