Lillis Postad 19 Maj, 2010 Rapport Postad 19 Maj, 2010 Kanske man skulle åka? Tips om vilken biljet man ska köpa? Vilket flyg? Hotell? Billigast möjligt. Skulle vilja se Shatner och Sackhoff. Citera
Lillis Postad 19 Maj, 2010 Rapport Postad 19 Maj, 2010 Konstiga biljetter dom har... alla "talks" verkar vara fria men man måste ha biljett, men det finns inte till alla. Så man kan åka dit utan att få se och höra de man vill...? Citera
Lillis Postad 19 Maj, 2010 Rapport Postad 19 Maj, 2010 Funderar på att åka med min dotter, men vi vill gärna ha resesällskap och hjälp med biljetter, tips och råd. Om vi åker får det bli någon form av lågbudget. Citera
The Holy Three Postad 19 Maj, 2010 Författare Rapport Postad 19 Maj, 2010 Ja man måste väl hämta en biljett på plats till de talks som är gratis, Shatners kostar dock 25 pund. Billigaste flyg är Ryan Air, billigaste hotell var Easy Hotels vid Earls Court. Citera
Lillis Postad 28 Maj, 2010 Rapport Postad 28 Maj, 2010 Conventet verkar vara mitt i London, stämmer det? Citera
The Holy Three Postad 29 Maj, 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj, 2010 Mitt i vet jag inte, men inte alltför långt ifrån centrala London. Citera
The Holy Three Postad 8 Juli, 2010 Författare Rapport Postad 8 Juli, 2010 Flertalet gäster har ställt in sina framträdanden på denna mässa. En av dessa är, tyvärr, Jonathan Frakes Citera
The Holy Three Postad 13 Juli, 2010 Författare Rapport Postad 13 Juli, 2010 Shatner blir visst sen på lördagen, kommer inte till mässan förrän vid 1, photoshooten är kl 2. Det betyder att jag måste vara extra tidig på lördagen för att vara säker på att jag ska få ett biljett nummer tillräckligt lågt för att han ska hinna med att signera mina grejer. Annars blir det på söndagen jag får ta mina autografer, men då jag inte har en Early Bird ticket blir det måste jag först stå i kö för att uppgradera min biljett på morgonen sedan ställa miglängst bak i kön till Shatner biljetterna. Aja, hoppas på det bästa! Har för övrigt beställt en Star Trek T-shirt till detta evengemang, med samtliga medlemmar av originalserien på. Tänkte att med Shatners ego kanske det inte skulle varit poppis att posera tillsammans med honom med en Spock T-shirt :lol: Hoppas bara att den når mig i tid, var lite klantig och glömde beställa den, så den skickades inte förrän i måndags förra veckan. Citera
The Holy Three Postad 15 Juli, 2010 Författare Rapport Postad 15 Juli, 2010 Fick som tur var t-shirten nu i veckan Ja, imorgon bär det äntligen av till London i tre dagar. Återkommer under tisdag, möjligtvis onsdag nästa vecka med en rapport om mitt möte med William Shatner och mässan i allmänhet. Citera
The Holy Three Postad 20 Juli, 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli, 2010 Är nu hemma, men ska blott 3 timmar efter hemkomsten ta mig till jobbet. Återkommer senare ikväll Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.