Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Konstiga biljetter dom har... alla "talks" verkar vara fria men man måste ha biljett, men det finns inte till alla. Så man kan åka dit utan att få se och höra de man vill...?

Postad

Funderar på att åka med min dotter, men vi vill gärna ha resesällskap och hjälp med biljetter, tips och råd. Om vi åker får det bli någon form av lågbudget.

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Shatner blir visst sen på lördagen, kommer inte till mässan förrän vid 1, photoshooten är kl 2. Det betyder att jag måste vara extra tidig på lördagen för att vara säker på att jag ska få ett biljett nummer tillräckligt lågt för att han ska hinna med att signera mina grejer. Annars blir det på söndagen jag får ta mina autografer, men då jag inte har en Early Bird ticket blir det måste jag först stå i kö för att uppgradera min biljett på morgonen sedan ställa miglängst bak i kön till Shatner biljetterna. Aja, hoppas på det bästa!

Har för övrigt beställt en Star Trek T-shirt till detta evengemang, med samtliga medlemmar av originalserien på. Tänkte att med Shatners ego kanske det inte skulle varit poppis att posera tillsammans med honom med en Spock T-shirt :lol: Hoppas bara att den når mig i tid, var lite klantig och glömde beställa den, så den skickades inte förrän i måndags förra veckan.

Postad

Fick som tur var t-shirten nu i veckan :)

Ja, imorgon bär det äntligen av till London i tre dagar. Återkommer under tisdag, möjligtvis onsdag nästa vecka med en rapport om mitt möte med William Shatner och mässan i allmänhet.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...