Nyhet Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 (edited) Radioprofilen Magnus Hansen i Svenska YLE i Finland ogillar trekkers. Men Star Trek (2009) är ändå hans favorit bland rymdfilmer. Så här skriver han: "Jag har aldrig varit en fan av Star Trek. Jag tycker överlag att Trekkies är lägst på nördhierarkin. Harry Potter-fans och LotR-knarkare är till och med kreddigare än Trekkies. En åsikt jag reviderade i och med den nya och mycket mera kommersialiserade filmen om Star Trek. Den är jäkligt bra. Filmen utspelar sig i begynnelsen av Star Trek-odyssén. Kirk är ung och ingen kapten. Spock, som sedermera blev Kirks bff, hatar Kirk innerligt. Se den. Star Trek utan inavelsvårigheter är en succé!"(+) Hansen leder Veckoslutskommittéen i Svenska YLE. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 6, 2011 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Herregud vilken tönt. Antar att han försöker vara lustig. Epic fail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts