Jump to content

Star Trek: The Next Generation visas på bio i USA igen


Recommended Posts

Posted

Lagom till att den andra säsongen av The Next Generation släpps på blu-ray kommer amerikanska trekkers att kunna se två avsnitt på bio, skriver Startrek.com.

Avsnitten är Q-Who? och The Measure of A Man. I det sistnämnda avsnittet kommer hela tidigare tretton bortklippta minuter att vara med. Datumet för biovisningen är den 29 november, och den andra säsongen av TNG släpps den 4 december.

Tidigare i år visades även två avsnitt ur den första säsongen på bio runt om i USA.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...