Nyhet Posted November 4, 2012 Report Posted November 4, 2012 (edited) Nu är det dags att återvända jorden och 1986 med Kirk, Spock och McCoy och de övriga i Star Trek IV: Resan Hem. Star Trek Databas forummedlemmar ser nu om filmen .?do=embed' frameborder='0' data-embedContent> [ Till originalnyheten ] Edited November 4, 2012 by Nyhet Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.