Jump to content
Sign in to follow this  
mobocaster

Trekkers i Östra Sverige träff #7 - "Oh Myyy!" (7:e februari)

Recommended Posts

Dags att se på Star Trek på stor duk igen! Temat för avsnitten är kärlek över gränser, och lite hetta. Jag kommer att lägga upp en lista med avsnitt snart.

För alla som inte är medlemmar, så är det värt att veta att man får två stycken provträffar innan man måste bestämma sig för om man vill gå med eller ej. Ni som är medlemmar i de andra föreningarna räknas som våra egna :kyss:

När: 7:e februari klockan 13.00

Var: Kunskapsgymnasiet, Källvindsgatan 5 i Norrköping

Det är 30 kr i inträdesavgift, per person. (Detta går till hyra för att låna skolans lokaler)

Välkomna!

Jag hoppas kunna komma och samtidigt dra med mig några vänner (som det verkar nu). Det enda som kan hindra mig är om arbetsgivaren ringer och beordrar in mig. Men jag får väl drabbas av lite dålig karaktär och se till att inte vara anträffbar just den här dagen. ;)

Verkar vara ett intressant tema, det ska bli intressant att ta del av vilka avsnitt som ska visas.

Hur är det möjligheter till mat? Jag antar att ni har någon paus eller två och kanske går och äter alla tillsammans? Jag/vi hänger gärna med i sådant fall. Finns det möjlighet till att köpa något att dricka (kaffe, te, läsk, osv) vid träffen, eller får man fixa det själv?

Och en sista fråga, var är bäst att parkera bilen?

Självklart får ni följa med, vi går alltid iväg och köper mat tillsammans allihop. Vi har ingen dricka till salu under träffar, när det är spelträff brukar vi ordna med kaffe och läsk samt lite fika men till filmträffar brukar folk få ta med sig det de vill avnjuta till avsnitten. Även här händer det att vi går iväg tillsammans och köper lite grejer inför/mellan tittandet.

Det finns ett parkeringshus något kvarter från lokalen, vet ej om det finns gratis parkering någonstans nära då jag inte kör bil själv. Någon annan kanske vet mer än mig på den frågan.