Nyhet Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 (edited) Många har reagerat på nyheten att Idris Elba är i samtal med Paramount om en möjlig roll i Star Trek XIII, och ingenstans är intresset större än i hemlandet Storbritannien. När manusförfattaren Simon Pegg var i London i egenskap av gäst på Jameson Empire Awards passade på att ställa honom ett antal frågor om Idris Elba, och svaren de fick täckte såväl ja som nej och kanske. Absolute Radio: Du arbetar just nu med manuset till Star Trek. Känner du pressen nu när du har en så krävande tidsplan? Simon Pegg: Det är en enorm press; jag kan knappt prata just nu eftersom jag är så förskräckt. Nej men det går bra och vi jobbar hårt på det. Jag skriver det tillsammans med en kille som heter Doug. Han är i Los Angeles och jag är i London; i förra veckan var jag i LA hos honom och skrev och nästa vecka kommer han hit, och vi ska bara fortsätta nöta på det och förhoppningsvis kommer vi på någonting som fansen gillar ... eller som alla gillar; inte bara fansen. Absolute Radio: Vad kan du säga om ryktena att Idris Elba ska spela en klingon?Simon Pegg: Det stämmer inte. Absolute Radio: Inte alls? Simon Pegg: (skrattar) Nej nej nej. Absolute Radio: Är han med alls? Är han med i filmen? Simon Pegg: Idris... Jag hörde ett rykte om att någon har pratat med honom, så kanske kommer han att vara med, men det blir inte som en klingon. (skrattar) Eller så blir det det! Så vad kan vi då utläsa av det här? Idris Elba är kanske med i filmen, men kanske inte, och är han det så spelar han inte en klingon, fast kanske gör han det. Detta enligt uppgifter från en man som tidigare har dementerat påståenden om att Benedict Cumberbatch skulle spela Khan. Vi får nog vänta och se, helt enkelt! Källa [ Till originalnyheten ] Edited March 30, 2015 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts