Nyhet Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Robert Beltran, Garrett Wang, Ethan Phillips, Jeri Ryan, Kate Mulgrew, Roxann Dawson, Robert Picardo, Tim Russ, och Robert Duncan McNeill intog tillsammans scenen på Creations årliga Star Trek-konvent i Las Vegas i helgen. Tillsammans med hundratals trekkers firade de att Voyager fyller tjugo år 2015. -Allt är detsamma, förutom att vi nu har med oss vuxna barn, sa Roxann Dawson, skriver Trekmovie.com. Ethan Phillips avslöjade Neelix enda hemlighet: att han var förälskad i kapten Janeway. Kärleksförklaringen mötes med jubel och Kate Mulgrew omfamnade Phillips. - Jag trodde att det var mig du var kär i, utbrast Jeri Ryan och Roxann Dawson samtidigt. Och den eviga frågan om när Harry Kim äntligen skall befordras ställdes också från publiken. -Hoppet lever alltid, svarade Mulgrew. Manu Intiraymi, ett av borgbarnen i serien, frågade skådespelarna om de kunde dela med sig av sin vishet från sina år som skådespelare. Picardo svarade: - Jag vet att jag aldrig kommer att kunna stava ditt efternamn. Mycket mer från återföreningen och bland annat varför Garrett Wang avskyr TNG läser du här. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts