Jump to content

Utmaning från Justin Lin: Vet du vem skådespelarna är?

Nyhet

Recommended Posts

justin_lin_first_contact_day_160405.jpg

Det är First Contact Day, och självklart vill allas vår Justin Lin vara med och fira! I en ny bild från inspelningen av Star Trek Beyond ser vi två namnlösa utomjordingar, och nu undrar Lin: Kan vi se vilka skådespelare som döljer sig under sminket?

Bilden kommer från den första dagen av inspelningarna i Kanada. På bilden står Justin Lin med två människor som han älskar att arbeta med, men deras medverkan i filmen har inte offentliggjorts tidigare. Frågan är nu om vi kan känna igen dem trots allt smink?

Om någon kan det så finns det både en t-shirt och en affisch att vinna. I skrivande stund har 11 personer svarat på frågan (undertecknad inkluderad), men svaren skiljer sig en hel del från varandra. Om du tror att du vet så bör du genast bege dig till tävlingsinlägget och se om du är först, och annars kommentera så fort du bara kan!

Själv tror jag på de snabba och rasande skådespelarna Vin Diesel och Dwayne Johnson, men jag skulle inte satsa pengar på att jag har rätt! Andra populära gissningar är bland andra Sung Kang, Kim Kold och Danny Pudi, men även de som är eniga om vilka skådespelarna är ibland oense om vilken som spelar vilken karaktär.

Källa

[ Till originalnyheten ]