Nyhet Posted April 20, 2016 Report Share Posted April 20, 2016 Zachary Quinto uttalade sig nyligen om skillnaden att arbeta med Justin Lin jämfört med J.J. Abrams som regissörer.-Jag tycker att Justin har tagit med sig sin egen vision för berättelsen. Jag tycker inte att han försökte göra det som J.J., vilket är toppen. Och de är väldigt olika människor, de är helt enkelt väldigt olika regissörer, säger Quinto, rapporterar EW.com. Han fortsätter:-Bägge är enormt talangfulla. J.J. är mycket mer extrovert. Justin vet mycket mer visuellt vad han gör och han håller sig lite på avstånd... Jag älskade att arbeta med honom. Han respekterar dig, men är också väldigt självsäker. Quinto anser också att Star Trek Beyond har påverkats av att Star Trek fyller 50 år 2016.-Det finns en retrokänsla i den. Åtminstone är det var vad jag kände när vi spelade in filmen. Så vi får se hur slutresultatet blir. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts