Nyhet Posted May 27, 2016 Report Share Posted May 27, 2016 Carlo Ancelotti har ingen dålig karriär bakom sig, och ingen framför sig heller för den delen. Sedan den tidigare fotbollsstjärnan lämnade AC Milan för att bli fotbollsmanager har han blivit känd som en av de bästa i branschen, och i sommar ska han ta över rodret för Bayern München. Innan han började på sitt nya jobb valde han dock att ta lite utav ett sabbatsår, och hade då turen att vara i Vancouver när Star Trek Beyond spelades in. "Zoe Saldanas make är italienare och jag har en god relation med deras familj," säger han i en intervju med Sky Sports. "De var i Vancouver för att spela in filmen och bjöd in mig att ta en titt bakom scenerna. Medan jag var där pratade jag med regissören och han gav mig en liten roll." Ancelotti spelar en läkare ombord stjärnskeppet Enterprise. Han uppger att han inte hade några spetsiga öron eller pannproteser, men han gav reportern en vulcansk salut i alla fall. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 7, 2016 Report Share Posted June 7, 2016 Fel salut! Men kul att han fick en roll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts