Jump to content

Zachary Quinto pratar om Anton Yelchin

Nyhet

Recommended Posts

Igår kväll gästade Zachary Quinto The Late Show with Stephen Colbert. Förra gången han gästade programmet pratade han om sin relation med Leonard Nimoy, och även den här gången handlade konversationen tyvärr om en bortgången vän och kollega.

"Han var en sådan underbar människa. Jag vet inte ens hur jag ska prata om det. Vi visste redan att detta skulle bli en väldigt bitterljuv erfarenhet eftersom vi miste Leonard Nimoy i fjol, men det här har verkligen varit förödande för alla av oss. [...] Vårat mål nu måste vara att hedra honom och fira hans otroliga liv så mycket vi kan. Det är verkligen en fruktansvärd förlust, inte bara för oss personligen utan för hela branschen och för tittare; han var så talangfull."

Colbert nämnde att de hade arbetet tillsammans i nästan ett årtionde, vilket är mycket ovanligt bland filmskådespelare, och Quinto säger att de var mycket nära varandra.

"Jag tror att vi tar det för givet många gånger eftersom vi verkligen älskar varandra. Vi har ett makalöst band, fantastisk relation. Vi skrattar som om ingen lyssnar och vi är verkligen lyckligt lottade som har varandra."

Intervjun finns att se på YouTube. Där får vi även höra Quinto ge sitt personliga svar på frågan: Star Trek eller Star Wars?

Källa

[ Till originalnyheten ]