Nyhet Posted July 11, 2016 Report Share Posted July 11, 2016 Cupcake eller löjtnant Hendorff lever. Det säger skådespelaren Jason Matthew Smith som spelar honom. Beviset får vi se i Star Trek Beyond, skriver Trekcore. Cupcake är kanske inte den mest kände figuren i Kelvintidslinjen. Men de flesta minns nog att Kirk var med i ett barslagsmål i Star Trek (2009). Hans huvudmotståndare var just Cupcake. I Into Darkness var Cupcake en av rödskjortorna som följde med Kirk och company till Kronos. Och här trodde de flesta, inklusive Smith själv, att Cupcake omkom i striden mot klingonerna. Men scenen, som faktiskt filmades, där Cupcake dukar under klipptes bort ur bioversionen av Into Darkness.Inte heller var scenen med i dvd-versionen. Så Smith epostade till Beyonds manusförfattare Simon Pegg.-Han svarade mig direkt och skrev: "Vi har något för dig i den nya filmen, och vi skulle älska att träffa dig i Vancouver. Vi måste hålla ihop gänget. Jag var överväldigad, och uppskattade det väldigt mycket. Jag kan fortfarande inte tro att jag har varit med i tre Star Trek-filmer, säger Smith. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts