Nyhet Posted July 19, 2016 Report Posted July 19, 2016 Imorgon har Star Trek Beyond premiär i Sverige, och det är Göteborg som har den första visningen i landet. Redan kl 00:05 kan fansen och filmälskarna se den nya Star Trek-filmen, långt före alla andra (ja, till och med före massmedia, några som annars brukar få första tjing). Platsen är biografen Capitol vid Skanstorget och i skrivande stund finns det fortfarande så många som 146 biljetter kvar att boka. Visst kommer en del att köpa på plats, men hallå? Har alla trekkers tagit sommarledigt från Star Trek precis när den nya filmen skall ha premiär? Det finns många fler trekkers i Göteborgsområdet som borde hoppa högt för denna chans! Undertecknad kommer själv att vara där - vilka mer finns på plats i natt? Källa [ Till originalnyheten ] Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.