Gå till innehåll
Nyhet

Chris Obi tränar järnet inför rollen i Star Trek: Discovery

Rekommenderade inlägg

Spoiler-nivå: Låg - Innehåller Chris Obis karaktärs namn.

Tweeten hittades inte eller är borttagen

Har du avlagt ett nyårslöfte att börja gymma, eller träna mer än vad du gör i dagsläget? Då kanske du kan dra inspiration av Chris Obi, som idag lade upp en video på Twitter där han tränar så att han dryper av svett, till synes på ett löpband. Ja, eventuellt har han skvätt en del vatten på sig för att svalka sig också; jag har inte kommit så långt med mina nyårslöften, så fråga inte mig! Blöt är han i alla fall, och det vet till och med jag brukar vara ett tecken på att man tar sin träning på allvar.

2017 ser ut att bli ett viktigt år i Chris Obis karriär, med viktiga roller både i Star Trek: Discovery och i American Gods (skapad av Bryan Fuller), samt biopremiär för storfilmen Ghost in the Shell, en spelfilmstolkning av den populära mangaserien av samma namn. Det är oklart om T'Kuvma och hans besättning kommer att vara med i varje avsnitt eller bara ha en betydande gästroll (kanske i stil med Gul Dukat i Star Trek: Deep Space Nine eller Shran i Star Trek: Enterprise), men oavsett så verkar Obi ivrig att komma igång.

Det är ännu oklart vilket produktionsskede Star Trek: Discovery ligger i just nu, men om allt går som det ska får vi se T'Kuvma och hans hejdukar på Netflix om ca. fyra månader.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu