Nyhet Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Love Larsson och Eva von Bahrs största konkurrent -- i alla fall för oss trekkers -- på söndagens Oscarsgala heter Star Trek Beyond. Duon tävlar i kategorin bästa smink med filmen En man som heter Ove, skriver SR.se. Så här säger de om sina egna chanser: – Jag tror "Star Trek" är mer "in your face"... om man sitter och röstar och bara prickar av, så kanske man funderar... "En man som heter Ove", vad är det? Star Trek, känner jag igen. Klick! säger Eva von Bahr men tillägger att man aldrig vet hur det ska gå. – Förra året var "Mad Max" en stor favorit både hos publik och kritiker. De vi tävlar mot i år, "Star Trek" och "Suicide Squad", har inte fått så bra kritik. Det tror jag väger in. Dessutom har ju "Star Trek" vunnit i vår kategori förut, säger Love Larson. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts