Nyhet Postad 12 November, 2017 Rapport Postad 12 November, 2017 Söndagen den 19:e november anordnar West Coast Trekkers årets fjärde och sista treff på Aftonstjärnan. För första gången på alldeles för många år är fokuset på en helt ny Star Trek-serie: temat för treffen är Discovery! Det kommer också att visas några avsnitt av den nya Star Trek-inspirerade science fiction-serien The Orville. Som vanligt på West Coast Trekkers treffar kommer det att säljas god fika i cafét, samt finnas lottförsäljning och triviatävling som kan ge fina vinster. Inträde är 150 kronor. Medlemskap i West Coast Trekkers, Stockholm Trekkers eller Trekkers Södra Sverige krävs. Medlemskap i West Coast Trekkers kan lösas på plats för 150 kronor. För den som löser medlemskap på den här treffen gäller det även år 2018. För mer information, se Facebook-evenemanget för treffen. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
Pjotr'k Postad 13 November, 2017 Rapport Postad 13 November, 2017 Åh, vad jag önskar att jag var där! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.