Nyhet Postad 4 Juli, 2011 Rapport Postad 4 Juli, 2011 (redigerade) Brent Spiner skämtade nyligen i en livechatt och sa att trekkers borde starta en kampanj för att få tillbaka rollkaraktären Arik Soong, som han spelade i Enterprise, i nästa film. - Jag vill att ni översvämmar JJ Abrams kontor med det: Ta tillbaka Soong, skrev han. Många trekkers på sajten Trekmovie.com tog skämtet på allvar, så Spiner fick dementera det. - Jag skojade faktiskt. Jag gjorde det mycket under chatten. Men jag är glad att jag öppnade dörren för en massa elakheter och ilska. Det verkar vara det jag gör bäst. Faktum är att jag har gjort all Star Trek jag tror att jag kommer att göra. Det var riktigt roligt. Till och med bättre än det. Jag uppskattade den senaste filmen och ser fram emot att sitta framför tv:n och se nästa. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 5 Juli, 2011 av Nyhet
The Holy Three Postad 5 Juli, 2011 Rapport Postad 5 Juli, 2011 Föga förvånande. Han får glädje oss Trekkies genom att besöka konvent i massa år till istället.
Supreme Commander JAF Postad 5 Juli, 2011 Rapport Postad 5 Juli, 2011 I och för sig vore det ju kul att se dr Soong igen, men som den nya filmen visade så behöver det ju inte betyda att det är Brent som ska spela honom. J.
Commander Michels Postad 5 Juli, 2011 Rapport Postad 5 Juli, 2011 Ja eller "Data" för den delen, Nemesis lämnade ju några luckor öppna för säkerhets skull ;). Självklart är det bara önsketänkande, men Data är ju en så bra karaktär!
Supreme Commander JAF Postad 7 Juli, 2011 Rapport Postad 7 Juli, 2011 Jag tror det är lättare att bygga in dr Soong, eller kanske en TOS era släkting till honom i nya filmen än att komma på ett sätt att få med Data, även om man kan använda tidsresor och annat. J.
Rekommenderade inlägg