Nyhet Postad 24 Juli, 2011 Rapport Postad 24 Juli, 2011 (redigerade) William Shatner besöker just nu Comic Con i San Diego för att göra reklam för sin dokumentär The Captains. Där fick han frågan om han har läst scenen som skrevs till honom i Star Trek (2009). -Det finns ingen scen som jag har läst, så jag förväntade mig aldrig att vara med i den filmen, säger han till Trekmovie.com. Några flera uttalanden från Shatner: Han har inte sett Star Trek (2009) ännu, men har sett ett klipp med Leonard Nimoy och Chris Pine.Från det han såg så tycker han att Pine är "underbar" och är en "utmärkt Kirk".Shatner har inte heller sett något från de andra Star Trek-serierna. "Jag har knappt sett det jag har varit med i själv".Han är osäker om vilket avsnitt i TOS han gillar bäst, men sa att fansen verkar gilla "City on the Edge of Forever" och "the Trouble with Tribbles".Att han inte längre får några förfrågningar att skriva Star Trek-romaner.Och om han skulle ändra något om Kirk så skulle det vara att han dog. "Det skulle ha varit kul att följa hans åldrande". Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 24 Juli, 2011 av Commander Michels Fixat tags
The Holy Three Postad 26 Juli, 2011 Rapport Postad 26 Juli, 2011 Öh, ljög han alltså tidigare? För han har väl sagt att han till slut såg filmen någon gång förra året? Lustigt att han inte längre har ett favoritavsnitt.
Aike Postad 26 Juli, 2011 Rapport Postad 26 Juli, 2011 Ja, det har funnits en nyhet om detta från 2009. Men i efterhand har det nog bara vistas sig vara ett rykte eller misstolkning.
Rekommenderade inlägg