Gå till innehåll

Bekräftat: Svensk galapremiär för Star Trek Into Darkness den 7 maj


Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Enligt ännu obekräftade uppgifter kommer den svenska galapremiären för Star Trek Into Darkness att ske den 7 maj.

 

Detta baseras på ett inläggTaste PR:s hemsida, där de bjuder in sina kunder till galapremiären.

 

I ett annat inlägg uppger PR-byrån att de tillsammans med UIP är ansvariga för lanseringen av Star Trek Into Darkness i Sverige. Vi kan i nuläget inte bekräfta den uppgiften, men däremot uppger flera källor - bland annat Finest och Stureplan.se - att de var involverade i lanseringen av den förra Star Trek-filmen, vilket ger en grad av trovärdighet till dessa nya uppgifter.

 

Uppdatering 2013-04-11:

Nu har Nöjesguiden bekräftat datumet via Twitter:

 

@nojesguiden Hej! Kan ni bekräfta uppgiften att galapremiären av STID sker den 7e maj? startrekdb.se/index.php?nyhe…

— loghaD ï£ï£•ï£ï£“ (@loghaD)

April 11, 2013
Redigerad av Nyhet
Postad

Intressant att de valde att ta bort nyheten från sin sida. Var de kanske rädda att de skulle få att göra med hundratals filmsugna trekkies som försöker smyga sig in?

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...