Gå till innehåll
Bradis_Mamma

The omega glory

Rekommenderade inlägg

Jag vet inte om det här kan räknas som ett konstruktivt inlägg.

Med efter att jag har sett "frihetsspecialen" på startrek.com måste jag erkänna att jag känner ett instinktivt hat mot avsnittet "The omega glory".

Är det någon som har sett det som kan berätt om det är så osympatiskt som det verkar.

Jag mådde så dåligt av att se det där klippet att jag var tvunger allt få utlopp för det.

Hoppas ni har överseende med det.

Ha en trevlig 4:e Juli :blink: :arg: <_< ;) :o :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Måste säga att jag håller med om det du säger. Det avsnittet vill jag nog inte se för jag är rädd att jag kommer tycka att det är så pinsamt. Fast om det är någon som sett avsnittet så kanske det är lite ironi i det för att USA kanske inte är så öppet som dom vill att folk skall tro :huh: .

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pinsamt och pinsamt.. Det är ett mycket.. hmm.. märkligt avsnitt. Men det där med Amerikanska flaggan kommer bara på slutet, innan dess är det ganska bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har precis sett the "The Omega Glory". Det var inte så hemskt och pinsamt som jag trodde det skulle vara efter att ha läst här. Men flaggan och inflikandet av "The Star Spangled Banner" här och var, var lite för mycket... Och de gula som förtrycker de vita... Episoden är skriven av Gene Roddenberry.

320x240.jpg

Omega IV banner, detta var lite för mycket...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu