discharged Posted July 15, 2004 Report Share Posted July 15, 2004 Nån förutom jag som har Sett likheterna? Gör shrek blå och han skulle lätt kunna vara samma person... Även namnen är ju väldigt lika, en tillfällighet? eller har shrek fått stå modell för hur andorians ser ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoVoKor Posted July 19, 2004 Report Share Posted July 19, 2004 Jag tror ju inte att Shrek stod modell för andorians.. om det inte kom ut någon film på 70-talet som jag missade.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
discharged Posted July 20, 2004 Author Report Share Posted July 20, 2004 (edited) jo men i de andra serierna som jag sett har andorians sina antenner i nacken, det var mest därför jag skrev som jag gjorde, borde kanske stått "Andorians i Enterprise" istället för bara andorians. Visserligen skulle detta kunna vara evolutionen, men är det inte VÄLDIGT kort tid? Edited July 20, 2004 by discharged Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoVoKor Posted July 20, 2004 Report Share Posted July 20, 2004 men det beror ju på att man inte kunde göra lika coola pann-antenner förr. om du jämför en TOS klingon mot en annan klingon har du en ännu större skillnad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts