Nettan Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 (edited) :o Hjälp!!! :o Efterlystning; star trek, Enterprise avsnitt Regenaration datum 10/8 Jag har aldrig haft missa en enda star trek-avsnitt i mitt liv hittills idag eftersom det har strulat med video på något sätt :arg: Jag håller på att bli desperat eftersom jag har hört att avsnitt Regenaration som innehåller någon robot-berättelse ( eftersom jag är förtjust i dessa sådana berättelse.) Mitt enda stort hopp är att någon av er, kära forummedlemmar, har inspelatin detta avsnitt Regenaration (10/8) d?? är det enda stora möjligt för mig att kan låna eller kopiera videokassett. Därför undrar jag om det finns en vänlig ängel balnd er som kan tänka sig att vara "generös" mot mig. (Självklart får ängeln eventuellt en blygsam belöning för all besvär) Om någon av er är intresserad av att hjälpa mig, ta kontakt med mig via PM ( vi kan diskutera på egen hand). Tack på förhand! // Nettan som vräkte fula svordomar åt videon och kommer att bli väldig glad och tacksam för hjälpen, tror på att det finns en ängel balnd oss i forumet. Edited August 10, 2004 by Nettan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts