Gul_Garym Postad 25 Mars, 2014 Rapport Postad 25 Mars, 2014 (redigerade) Jag och min fru är båda Trekkies, även om jag är den lite mer nördiga av oss när det gäller Star Trek kunskap. Måste berätta en rolig incident som vi hade var när vi skulle gifta oss, min frus bästa väninna ville skriva in vår låt i hennes bröllops klänning (hon sydde brudklänning åt min fru.). Så hon frågade vilken den var och den låt som vi kysstes till första gången var "Never Trust a Klingon" med S.P.O.C.K. Hon tyckte inte den passade, så det blev något annat . Det är många som inte riktigt tycker den är en härligt romantisk låt :P . Redigerad 25 Mars, 2014 av Gul_Garym Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.