OnO Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Hej. jag har en liten fråga. Är det någon som vet var man kan ladda upp bilder, för att sedan använda till t.ex. visa alla er vårtecken från Jämjö? Jag vet att det finns ställen som uploadimages.net, imageshack.us och dylika: Men där så hamnar bilderna bara någonstans utan koll för uppladdaren, det enda man får är en direktlänk till bilden och en tumbnaillänk. Jag är ute efter ett ställe där man laddar upp i olika mappar, har full koll, kan ta bort och lägga till bilder efter behov. M.a.o. har en egen användarprofil. Detta hade varit toppen då jag då kunde ladda upp mina nytagana bilder från Jämjö med dess vårtecken och charm. M.v.h. Vårteckenfotografen OnO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 (edited) Photobucket.com borde fungera hyffsat för det ändamålet. Edited March 25, 2005 by Essray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted March 26, 2005 Author Report Share Posted March 26, 2005 Photobucket.com borde fungera hyffsat för det ändamålet. <{POST_SNAPBACK}> Det verkar vara precis vad jag letar efter. Jag ska kolla hur det fungerar, tack för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts