Sanmare Postad 19 Januari, 2008 Rapport Postad 19 Januari, 2008 Breenerna har i alla fall fassettögon, precis som vissa fjärilar och andra småkryp. Det framgår av en ögonblicksbild i Star Trek: Deep Space Nine. Var har du fått denna info ifrån och i vilket avsnitt visas i sådana fall deras ögon? Vad jag vet så har breenerna aldrig visats utan hjälmen på. Kan heller inte hitta denna info någonstans på nätet. Hjälmen var på, men det är ju en springa för ögonen. Jag pausade DVD:n och zoomade in på flera ställen och klickade framåt en bildruta i taget. Men, som jag nämnt i ett annat inlägg, det är vad jag tyckte att jag såg; en massa prickar grupperade i vad som skulle kunna vara en cirkel/boll. Jag är emellertid medveten om att inspelningsteamet aldrig skulle ha lagt ner ett sådant arbete på en detalj, så det måste vara någon detalj i studien som reflekteras i visiret. Börjar man förstora bilden och studera bildruta efter bildruta ser man nog mycket som inte finns..... Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.