Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

Det här är första gången jag hör talas om Geocaching, men det lät kul. Jag brukade leka en liknande lek som barn (då utan gps ;)). Om jag hade en gps skulle jag gärna ägna mig åt det.

Posted

Har lekt lite med detta men bara i bil (!!!!)

Men eftersom jag varken har en TG, Hummer eller ens KingCab så har det inte gått så bra :P

  • 8 months later...
Posted

Det är iofs inte helt och hållet nödvändigt att ha en gps även om det underlättar i geocaching. Det funkar med karta och kompass också även om det är svårare och inte lika exakt. En jag känner började med karta och kompoass innan han skaffade en gps. :)

Posted (edited)

Har tagit min första Cache nu :) Det var riktigt roligt. Blir nog ett par till ikväll. Jag har dock fortfarande problem att utala cache....Har aldrig sagt det förut, bara läst det. Det ska enligt jonas web uttalas:

Uttalas [käich]med "ch" som i "tjej". (Vissa hävdar ett franskt uttal [kach] som i "cach".)
Känns konstigt att säga... Edited by b00t3r

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...