Supreme Commander JAF Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Om du kastades ut i rymden (på ett rymdskepp eller en planet tex) och fick ta med dig 10 valfria verk i katogorin media, tex tavlor, film, spel, musik, tvserier mm. Vad väljer du då och varför? Kom ihåg att en tv säsong räknas som en pryl. Jorden kommer att förstöras så pris och vem som äger sakerna spelar ingen roll. Du får även ta med dig medium för att kunna se sakerna tex tv, dvd spelare eller dator. Vad väljer du? J. Först skulle jag naturligtvis se till att säkra star treks fortlevnad och ta med några säsonger ur de olika serierna plus filmerna resan hem och first contact. Sedan blir det svårare. Ett par samlingsboxar star wars kan jag tänka mig slinker ned *host* Minst en rocky bok (martin kellerman) Minst en Arn bok. Några vackra tavlor kan också komma med, företrädesvis bataljmålningar eller karl den XII:s likfärd eller någon annan klassiker. Nu är det er tur! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 1: ST VOY Säsong 5 2: ST VOY Säsong 6 3: ST VOY Säsong 7 (Måste ju se hur det slutar ) 4: Min PSP fylld med spel 5: Min flickvän 6: Talbok Jan Guillou - Vendetta (Som jag lyssnar på nu) 7: Mitt musikbiblotek på en feting mp3-spelare. 8: En ergometercykel (Underhållning på hög nivå) 9: Ett löpband (Här med ) 10: Fet plasma(!)-Tv med inbyggd hdd med alla jordiska utsändningar över alla tider inspelade. ST VOY bode ju ingå där iof... Ganska nöjd så Kanske bröt mot reglarna för tråden på den sista men.. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts