Nyhet Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 (edited) Det är några Star Trek-skådespelare som är på gång i filmer denna månad och under resten av året. Här har vi några, välvilligt ihopsamlade av StarTrek.com: Kirsten Dunst (Hedril i TNG Dark Page) i Spider-Man 3James Cromwell i Spider-Man 3Lee Arenberg i Pirates of the Caribbean: At World's EndTim Russ i Die Hard 4.0Glenn Morshower (sheriff MacReady i ENT North Star) i TransformersKelsey Grammer (kommendör Bateson i TNG Cause and Effect) i SimpsonsfilmenMalcolm McDowell (doktor Soran i Generations) i HalloweenBrad Dourif (Lon Suder i VOY) i Halloween Källa [ Till originalnyheten ] Edited March 11, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Vet inte om jag kommer att se någon av dessa filmer på bio eller om jag väntar tills dom kommer på DVD. Men jag är verkligen sugen på att se Tim Russ i Live Free or Die Hard. Har inte sett mycket av honom alls utanför Star Trek. Skulle vara både kul samt intressant att se hans skådespelartalang utanför den genre som man ofta förknippar honom med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts