Nyhet Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Scandinavian Sci-Fi, Game and Film Convention har sin tredje upplaga av 2007 års konvent i Stockholm den 3-4 november. Robert Knepper (Haven & Dragon's Teeth) är en av deltagarna. Han var senast med i Göteborg i april 2007. Vid konventet kommer även Thomas Dahl att vara med och presentera filmprojektet Star Trek: Gatekeeper. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Många bra gäster på årets upplaga av mässan. Brukar åka dit nästan varje år och i år kommer jag absolut att åka upp för att träffa vänner och ta en del autografer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Ska dit utan tvekan. Gunnar Hansen har jag länge velat träffa och få autograf utav då Texas Chainsaw Massacre är en av mina absoluta favoritfilmer inom skräck. Och Lance Henriksen är en av de bästa B-skådisarna som finns (hans skådespeleri är inte B men de flesta filmer han är med i nuförtiden är dessvärre det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts