Jocke Posted April 11, 2002 Report Share Posted April 11, 2002 Vi har den senaste tiden haft problem med att vissa medlemmar har spammat och skrivit en massa skräpinlägg, för att på det viset få en högre rank. Därför har jag och forumledarna beslutat att ta bort rankningssystemet. Vi ser detta som den enda lösningen för att få bukt med detta problem, vi tycker såklart att det är väldigt tråkigt att behöva ta sådana här extrema åtgärder men som sagt så är det enda lösningen. Vi kommer också från och med nu ta hårdare åtgärder mot medlemmar som spammar, skriver skräpinlägg och använder forumet som en chatt. Om medlemen inte skärper sig efter att ha fått 2 varningar så kommer vi att sänka den medlemmens inläggsantal med 50%, alltså om medlemmen har 100 inlägg så kommer vi att sänka det till 50 inlägg. (har uppdaterat reglerna med denna nya information). Jag måste bara tillägga att jag tycker att vi har väldigt många intressanta och bra diskussioner här i forumet, det är bara synd att vissa medlemmar måste förstöra för oss andra Tycker att det är speciellt kul att vi har så lite svordommar och dåligt språk i forumet. Keep up the good work! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts