Nyhet Posted May 5, 2009 Report Posted May 5, 2009 Den 12 mars rapporterade Star Trek Databas om att TV4 Science Fiction hade utlyst en tävling där vinsten var en visning av Star Trek-filmen på sin hemort. Tyvärr (om jag nu får tala i egen sak) blev det inte undertecknad som vann denna tävling, men Rasmus Lyning i Västervik blev den lycklige vinnaren och han och hans 20 närmaste vänner kan nu glädja sig åt en egen visning av filmen någon gång i maj månad. Källa [ Till originalnyheten ]
Supreme Commander JAF Posted May 5, 2009 Report Posted May 5, 2009 Attan också! Men man får väl gratulera och hoppas att han förmår att uppskatta filmen! J.
Recommended Posts