Nyhet Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Snacka om att mjölka Star Trek-märket! I USA finns Star Trek-flingorna från Kellogg's att köpa just nu, i form av snurrande galaxer. Undertecknad redaktör har förhoppningen att få hem något paket snart, och det kommer isåfall en recension på hur de smakade. Café Society ger den dock 3 skedar av 4 möjliga, även om de inte tycker att det ser ut som några snurrande galaxer. Flingorna finns självfallet bara i en begränsad period. Sedan hittar vi information om att Playmates kommer ut med en andra våg av Star Trek-actionfigurer i höst. Man får där se general Ayel, Kirk i ledighetsuniform, Sulu i rymddräkt, Spock i akademiinstruktörsuniform, Sarek, Keenser (den utomjording som var med Scott på isplaneten), McCoy i Enterprise-uniform, Kirk i kadettuniform och Chekov i Enterprise-uniform. Dessa är de actionfigurer som är i den minsta storleken. Ni ser alla bilderna på Pop Culture Zoo. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Härligt att det kommer en andra våg, men att det ska skilja vilka som släpps mellan 3 och 6 inch figurerna tycker jag är dåligt. Tror inte det var så med den första vågen av actionfigurer, nu kan man tvingas att köpa både 3 & 6 inch figurerna, där första vågen mer eller mindre är exakt likadana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keiko Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 ST-flingor, det skulle man ha på frukostbordet... :lol: (eller spara för evigt.) Fler dockor. *Me want* Jag kommer nog inte att få, men en Uhura-docka skulle vara något att önska sig... Känns som ett onödigt inlägg... Jaja, jag är trött, varm och har tråkigt, vem kan klandra mig? >xO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Jag säger som Yogurt i filmen Spaceballs: Merchandising, merchandising, where the real money from the movie is made. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 May the Schwartz be with you! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts