Nyhet Posted July 15, 2009 Report Posted July 15, 2009 En 74-årig dam körde på måndagskvällen in i LeVar Burtons bil när han körde på Beverly Boulevard i Los Angeles. Bägge fördes till sjukhus, men har kommit hem igen. LeVar Burton skrev för en halvtimma sedan på sin Twittersida om olyckan: Woke up feeling like I was hit by a car. Oh wait, I was..Thanks for all of your thoughts, prayers & good wishes! Ett foto på Burtons bil finns här. [ Till originalnyheten ]
Supreme Commander JAF Posted July 15, 2009 Report Posted July 15, 2009 74 åriga damer ska inte köra bil (om de nu inte klarar av att köra bil) och framför allt ska de inte krocka med chefsingenjörers bilar... J.
Recommended Posts