Nyhet Posted July 26, 2009 Report Posted July 26, 2009 (edited) Nya Uhura, Zoe Saldana, tycker att manusförfattarna Roberto Orci och Alex Kurtzman ska lita på sitt eget omdöme och inte andras när de skriver Star Trek 12. - Om den formeln fungerade för Star Trek, så kan den säkerligen fungera för nästa film med, säger hon till Scifiwire.com. Saldana tror också att manuset troligen är halvfärdigt redan, vilket går emot uttalanden från Orci och Kurtzman. De har tidigare sagt att de skulle börja skriva nu i juli och augusti. Men Saldana tolkade ett möte med dem i juni annorlunda. - Sättet som de pratar betyder att de troligen är halvfärdiga med manuset. De kan bara inte presentera det för någon ännu. Men de är mycket upprymda och det är mycket press, därför alla talar om \"Åh, ska ni göra The Wrath of Khan eller ska ni göra något annat?\". I nästa film är hon säker på att Spock och Uhuras relation fortsätter. - Jag är nyfiken att se vad de ska göra med deras relation med tanke på vad som hände med Vulcan och vilka ansvarsuppgifter Spock kommer ha i nästa äventyr. Källa [ Till originalnyheten ] Edited July 26, 2009 by Nyhet
Supreme Commander JAF Posted July 27, 2009 Report Posted July 27, 2009 Ska man ha med Kahn så skulle jag låta honom ta tag i all vrede (eller tja ni vet vad jag menar typ) som Vulkanerna bär på när de har sett sin planet förstöras och sedan vända den vreden mot federationen som precis försöker anpassa sig till den nya situationen. Skulle kunna bli bra. J.
Recommended Posts