Nyhet Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 (edited) Star Trek-producenten JJ Abrams har inget emot en ny Star Trek-serie. - Det har pratats om det, men ingen idé har varit min. Jag är dock öppen för allt. Nyckeln för att göra ytterligare en tv-serie är att den är värdig sin publik. Finns det en bra idé så är det fantastiskt, säger han till MTV Movie Blogs. Abrams anser att en tv- och filmserie definitivt kan samexistera, och att de kan utforska olika saker i Star Trek-världen. -Det är uppenbart att vad du kan göra i film [effektmässigt] kan du inte göra i en tv-serie. Fördelen med en serie -- när du tittar på något som är såpass bra som till exempel Battlestar Galactica är att det kan finnas karaktärsdrama och personliga relationer som som aldrig kan inträffa i en film. Han har dock inte fått någon förfrågan från CBS/Paramount om att producera en ny serie och är osäker på om de skulle fråga honom. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 18, 2011 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Jag föddes med bra idéer så det är väl bara att han slår mig en signal så är saken ur världen... :visslar: J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts