To'E'Cra Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Vill tipsa om boken Metro 2033! Läste ut den i torsdags och jag är helt frälst i den. Riktigt bra science fiction! Spelet kommer ju ut snart men jag tror inte det kommer bli så ***** bra. Det verkar inte ha samma känsla som boken. Sen så är det ju som vanligt en massa grejor dom har gjort om i spelet så att den inte liknar boken på många ställen. Jag hoppas att det kommer någon filmatisering på den. Gärna en rysk språkig och producerad i så fall för att få in den där känslan som författaren förmedlar så bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 (edited) Då kanske det kan vara av intresse att författaren kommer till Göteborg i sommar som hedersgäst till årets Swecon: Condense - den tunga kongressen Edited February 22, 2010 by Centerwall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts