Nyhet Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Enligt TV Guide kommer Wil Wheaton tillbaka till TV-serien Big Bang Theory i sin gästroll som en ondsk version av honom själv. Wil Wheaton spelar en ärkefiende till Sheldon i den populära komediserien och Wheaton säger själv så här i sin blogg: Även om mitt personliga motto är "Don't Be A Dick", har jag velat spela en ärkefiende i största delen av min karriär. Avsnittet kommer att spelas in i början av mars. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Har ännu inte sett det första avsnittet han är med i. The Big Bang Theory måste vara den bästa komediserien som kommit de senaste 10 åren, otroligt rolig är den. Alla Star Trek-referenser gör serien extra kul för alla Trekkies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Jag har sett att man säljer Wesley Crushers t-shirtar på olika sajter. Har tyvärr inte hittat en riktig bowlingtröja än. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 På söndag på kanal 5 tror jag att George Takei kommer vara med i avsnittet. Även Katee sackhoff, Starbuck från Battlestar Galactica är med i avsnittet. Är inte 100% säker dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Tack för infon, då får jag vara extra noga att inte missa veckans nya avsnitt då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts