Morn Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Hej Jag undrar om någon vet var man kan hitta regler till Trek rollspel på nätet. Sen också om någon vet när det nya reglerna kommer (enligt deciphers sida så kommer dom i slutet av februari 2002) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettan Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Hmm, jag är osäker på vad du menar med rollspel, trek rollspel på nätet men jag har hittat en "sim"-spel inom star trek temat. Sim är en typ av rollspel, tror jag. Det vill säga att man skapar en karaktärmed personlighet, sen spelar man karaktären ombord på skeppet. Jag tror att spelet sker via email.... Jo, det finns regler för sim-spel .. (Förrsten är spelet på svenska) Men jag är inte säker på att du inte är ute efter denna typ rollspel adress är http://www.algonet.se/~ekh/starbaseprowl Lycka till med at du hittar regler eller rollspel på nätet ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 7, 2002 Author Report Share Posted March 7, 2002 Hmm, jag är osäker på vad du menar med rollspel, trek rollspel på nätet men jag har hittat en "sim"-spel inom star trek temat. Sim är en typ av rollspel, tror jag. Det vill säga att man skapar en karaktärmed personlighet, sen spelar man karaktären ombord på skeppet. Jag tror att spelet sker via email.... Jo, det finns regler för sim-spel .. (Förrsten är spelet på svenska) Men jag är inte säker på att du inte är ute efter denna typ rollspel adress är http://www.algonet.se/~ekh/starbaseprowl Lycka till med at du hittar regler eller rollspel på nätet ! Nä ja menar det vanliga typen med tärningar och formulär. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 20, 2002 Author Report Share Posted March 20, 2002 NU har jag hittat en bra sida om trek rollspel se Rollspel den är bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted March 23, 2002 Report Share Posted March 23, 2002 Jag och "kosmos" hittade på vårat eget Rollspel...det blev blir ganska bra faktiskt. (av typen tärningar och formulär) Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inter Posted March 29, 2002 Report Share Posted March 29, 2002 Det verkar kul jag har gjor en eget (än så länge bara i papers version) rollspel där du leder fyra olicka hjältar genom fem kungarike för att vinna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts