Tarry Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Tjenare tjenare säljer nu mina 650-700 Star Trek kort, 1 edition från 1994. Jag har en bra och inplastad Federation lek, men med den volymen kort har jag nog spelabara lekar av även de andra raserna. Säljer allt som ett paket. Priset kan diskuteras men några hundra vill jag nog ha för allt. Frakt får köparen stå för och pengar på kontot innan jag skickar korten. Tänkte nämna några av de bättre korten från min rätt bra Federationlek (61 kort totalt): Data Beverly Crusher Thomas Ricker Albert Einstein Sarek 2 Artifacts: Horg'an (double turns) och Kurlan Naiskos (Tripla alla skepp värden) Många elaka dilemmas som tar den andras Crew osv. PS: Som bonus får köparen även en starterdeck + lite mer av Star Wars Customizable Card Game också. Mvh Jocke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarry Posted August 21, 2010 Author Report Share Posted August 21, 2010 Tjenare tjenare säljer nu mina 650-700 Star Trek kort, 1 edition från 1994. Jag har en bra och inplastad Federation lek, men med den volymen kort har jag nog spelabara lekar av även de andra raserna. Säljer allt som ett paket. Priset kan diskuteras men några hundra vill jag nog ha för allt. Frakt får köparen stå för och pengar på kontot innan jag skickar korten. Tänkte nämna några av de bättre korten från min rätt bra Federationlek (61 kort totalt): Data Beverly Crusher Thomas Ricker Albert Einstein Sarek 2 Artifacts: Horg'an (double turns) och Kurlan Naiskos (Tripla alla skepp värden) Många elaka dilemmas som tar den andras Crew osv. PS: Som bonus får köparen även en starterdeck + lite mer av Star Wars Customizable Card Game också. Mvh Jocke Update jag tar 300 kr + frakt för alltihop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarry Posted August 25, 2010 Author Report Share Posted August 25, 2010 Sålt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts