Nyhet Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 (edited) För fjärde i gången i år har världsrekordet för antal trekkers i Star Trek-kostym slagits. Det nya rekordet är 571 stycken utklädda trekkies. Rekordet slogs på Dragon Con i Atlanta. Tidigare rekord satta i år: *99 stycken utklädda fans i samband med att Star Trek Online släpptes i London *507 fans i klädde ut sig på den tyska mässan Fedcon. *543 stycken i kostym på Creations Las Vegas-konvent Både arrangörerna bakom tyska Fedcon-mässan och Creation säger att de ska försöka slå rekordet igen 2011, skriver Trekmovie. Källa [ Till originalnyheten ] Edited September 6, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Då får man väl skaffa sig en uniform då om man ska dit. Då jag egentligen inte vill äga eller sätta på mig en Star Trek-uniform utom i detta fall för att slå rekord, skulle jag nog låna av en kompis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts