Jump to content

www.trekiverse.org

Flashtrekkie

Recommended Posts

för ett par år sedan då jag först började titta på The next generation surfade jag igen en hel del olika sajter och hitta denna lilla skönheten.

detta är en hemsida där man kan läsa noveller av trekkers med stor författar förmåga, hela hemsidan är utlagd så att även minderåriga trekker kan läsa det då det finns en uppdelning mellan de olika och kåder som följer samma sätt som filmer som tex PG-13 osv. Tyvärr var denna sidan nerlagd för ett tag sedan men den är fortfarande uppe. dock finns ursprunget på denna länk http://groups.google.com/group/alt.startrek.creative/topics?lnk=srg&hl=sv (om jag får det rätt) som går via goggle groups där man kan hitta i stort sätt alla de som finns på trekiverse. på den hemsidan kan ni även mejla med författarna om ni är intresserade av nånting. denna hemsidan är för den engelska kunnige eller någon med ett stort engelska lexikon.

f??r er ungdomar skulle det inte skada då jag själv tränade upp min engelska till ett MVG och kan nu läsa flytande