Nyhet Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Företaget planerar att släppa ett andra Star Trek Monopol-spel under hösten, denna gång med Klingonimperiet som tema. Monopolspelet kommer att innehålla ett tvåspråkigt bräde (förmodligen klingonska och engelska). Sättet att spela på kommer att följa traditionella Monopolregler (plus ett 60 minuters snabbspelsalternativ) men detaljerna kommer att vara enligt imperiet. Se mer om spelet på vår spelavdelning. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Låter riktigt kul, även om jag inte är så kunnig om klingonska imperiet. Kan vara kul att köra liknande spel på våra Östgöta treffar. Innan jag skaffar det här måste jag dock ha det första som släpptes, som jag velat ha ett tag nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Kanske Scene it kan vara något för era träffar. Någon som spelat det? Är nyfiken på spelet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Den har jag också haft koll på, men tror jag skulle bli spöad av vem som helst som sett mer än TOS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Det går att råda bot på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts