Princess_Sparkle Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 (edited) Hejsan likasinnade! Har tvingats göra en liten utrensning i min bokhylla och säljer därmed alla 7 säsonger av Star Trek: TNG på DVD (nyskick då de bara setts en gång). Tänkte mig 1200kr för allihopa, men är öppen för förslag. Om någon är intresserad så är det bara att höra av sig. Live long and prosper /Sandra Edited May 4, 2011 by Princess_Sparkle Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Ett tips är att bidra med lite bilder på det du försöker sälja. Det skadar aldrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Princess_Sparkle Posted May 4, 2011 Author Report Share Posted May 4, 2011 Säljes nu för ett nytt, lägre pris: 800Kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhotus Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Säljes nu för ett nytt, lägre pris: 800Kr Intressant! Jag tror jag slår till , har du ett nummer jag kan nå dig på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Princess_Sparkle Posted May 4, 2011 Author Report Share Posted May 4, 2011 Tyvärr så är den redan såld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts