Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

Rykte: Zachary Quinto kommer ut som homosexuell

Recommended Posts

Zachary Quinto har länge ryktats vara homosexuell på flera kändisbloggar. Nu ska han själv bekräfta det i en intervju med tidningen New York Magazine, skriver Popbyte.

Uppgifterna kommer ifrån en av tidningens redaktörer, Mark Harris, som har twittrat följande:

Congratulations to Zachary Quinto, out and proud in the new issue of New York magazine.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Commander Michels
Fixat tags

Bryr mig inte om hans sexuella preferenser bara han inte skadar sig själv eller andra. Tycker han är bra som Spock. Inte lika bra som Nimoy men det är nog svårt.

Kollade hans twitter och det är inte bara rykte utan bekräftat. Anledningen till att han kommer ut är att en ungdom tog sitt liv efter att ha blivit trakasserad för sin läggning. Om folk ser mer variationer hos människor kanske toleransen ökar. Det är inte bara homosexuella som blir trakasserade. Även människor med sk psykosocial störning som t ex ADHD, Asberger, DAMP osv råkar ut för sådant. Hur ofta säger inte folk Dampanfall, adhdanfall, dampa loss osv. om någon blir arg och får ett utbrott eller börjar slåss. Det har verkligen inget med det att göra.

Lite sent men det var ett tag sedan jag var här.

Jag vet hur jobbigt det är både att vara homosexuell och ha som RoLaren säger ha psykosocial störning jag har diagnosen asperger jag vet att det blir bättre om man accepterar sin läggning/andra problem visst kan det bli jobbigt i början men man lär sig att jobba med det och man blir starkare.

Jag läser Zachary Quintos Twitter och jag gillar den jag twittrar själv om mitt liv som homosexuell aspergare.

Sign in to follow this  

• Create New...